08.01.2005, 17:42
MissLilli schrieb:gaze at her ass from the steward. Luke shooed her into the seating area and if looks could kill that steward would be a very very dead man.
erst mal dass... einfahc nur genial!!!
Zitat:Lorelai had grabbed a hold of Lukes hand and held on to it so tightly he though she might crack some bones.
dann das... sorry abe rich musste grinsen...
in front of the bathroom for the other person to finish, shifting his feet uncomfortably when the stewardesses started shooting him dirty glances.
He looked the other way to his sleeping beauty and had to smile. He was so lucky to have her. Especially after the latest events.
Zitat:His musings were interrupted by a man in his late 50ies who came out of the toilet, pushing his way past him. He stumbled backwards and wouldâve fallen if the stewardess hadnât reached out and grabbed his wrist. She beamed at him, pulling him up and closer to her. âYou want me toâ¦â she gestured to the bathroom with her head â..with you?â But Luke merely shook his head, too shocked at the obvious come-on from that woman. She let go of him quickly, retreating behind the curtain where the other stewardesses waited to discuss whether he was gay or impotent.
und das... diese drei szenen erkläre ich hiermit zu meinen lieblingsszenen aus diesem teil... udn cih musste so lachen!!! erst der Steward, dann Lorelmit der schwimmweste udn dann auch noch die Stewardes... ein pärchen auf das die Stewardessen stehen... einfahc nur himmlisch!!!
und lukes blick der den stward getötet hätte... noch besser als die tatsache, dass der steward Lore aufn Po glotzt... und lore die flugangst hat... einfahc zu geil um vorzustellen...
und Luke der schon alle magaziene gelesen hat und sich deshalb das board magazin antut!!!
hach einfahc nur geil, dieser ganze Teil... udn so viel kann alles in einem Flugzeug passieren... du schafst es echt aus jeder ncoh so langweiligen Situation ein erlebnis das lesenswert ist zu machen... wirklich einfahc nur zu gut um wahr zu sein...
versteh nciht, wie du das hinbekommst... aber vielleicht will ich das auch gar nicht verstehen...
also einfahc nur wieder ein super guter bombenmäÃiger, lustiger, fabelhafter, wunderbarer und unbeschreiblicher Teil!!!