GilmoreGirls.de - Community in Deutschland

Normale Version: Cecilia Ahern
Du siehst gerade eine vereinfachte Darstellung unserer Inhalte. Normale Ansicht mit richtiger Formatierung.
Seiten: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ja, da waren echt peinlich szenen dabeiBig Grin ich musste bei der ersten seite shcon heulen...:lach:
News:

Zitat:16 May 2007
BREAKING NEWS … Cecelia Ahern's TV comedy, ‘Sam I Am' Goes To Series
ABC Network has picked up the half-hour comedy series "Sam I Am," created by Cecelia Ahern with the Teleplay by Donald Todd. The series will premiere on the US network in the fall for the 2007/2008 season and will star Christine Applegate.

It will air Monday Nights after ‘Dancing With The Stars’.

"Sam I Am" is a single camera comedy about a 30-year old woman who, after becoming a victim of a hit and run, wakes up from a coma with retrograde amnesia and has to rediscover her life, her relationships and herself.

The series will be produced by ABC studios, producer of the hit series "Desperate Housewives," "Grey's Anatomy," "Lost" and "Ugly Betty."

21 April 2007
Sam I Am: The Cast
The cast for Sam I Am has been announced. * Christina Applegate * Kevin Dunn * Jennifer Esposito * Barry Watson * Jean Smart * Melissa McCarthy * Tim Russ * William Abadie.

25 January 2007
SAM I AM’
On Tuesday 23rd January, ABC announced they have picked up Cecelia’s pilot ‘Sam I Am’ (previously The Memory Trace). SAM I AM (from Touchstone TV and studio-based Brillstein Grey Entertainment) is a single-camera comedy about a woman who wakes up from a coma with amnesia and has to rediscover her life, her relationships and herself. Cecelia Ahern and Don Todd conceived the story for the pilot, which was written by Don Todd. Todd is executive producing along with BGE’s Peter Traugott, while Cecelia will serve as producer. Christina Applegate, Jean Smart and Jennifer Espisoto will star.
Hört sich ja interessant an Wink
Hat jemand von euch schon "A place called here" gelesen?
ich les es gerade, hab aber erst ca. 70 seiten
Ist das ihr neues Buch? Oder wie lautet der deutsche Titel???
Vermiss mein nicht ist der deutsche Titel Wink
ich hab mir letzten aus dem flohmarkt das buch "p.s. ich liebe dich" um 1€ gekauft.
jetzt bin ich schon gespannt, wie es ist. nächste woche werd ich mich dann wohl mal dahinter klemmen! Wink
Hat jemand von euch schon die Bücher von Cecelia Ahern auf Englisch gelesen? Ich würde mal gerne wissen, wie der Schweregrad für einen Deutschen ist, also quasi.
@Jane: Kommt drauf an, also ich fand die Bücher einfach zu leasen. Kommt aber sicherlich auf die Englischkenntnisse an. Meins ist so 10 Jahre mittelmäßiges Schulenglisch.
ich habe mich schon vor einer ganzen weile an 'für immer vielleicht' versucht und hätte es nicht unbedingt kaufen müssen...
diese ewigen briefe haben mir nicht gefallen ^^
ist ja auch geschmackssache...
Seiten: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12