@ Nad: Au ja die Stewardessen
warum wusste ich dass DIR das gefällt?? *hmmmm* *heehee* kriegste auch mehr von *versprech* *knutsch*
@ Em: *auf letztes reFB deut*
:knuddel:
@ Karo: solche Sachen sollte man aussprechen und nich in sich hineinfressen *g*
@ Buffy:
[Bild: 13.gif] du has sie GANZ gelesen? Whoa... *vom sessel kipp* Das is ma eine starke Aktion *anne anbet*
Bin ganz geehrt dass meine bescheidene FF es auf deine Liste geschafft hat *rotwerd* *ganz ernst mein* (nich dass ich falsch verstanden werd
)
Also liebste Anne... ich überseh dich sicher nicht, ich sag's immer wieder gern: man muss kein seitenlanges FB abgeben um mich glücklich zu machen
@ LoveMetal: Na die Stewardess wollte mit Luke auf Klo...
:zensiert: und als er dann abgelehnt hat is sie zu den anderen gerannt und hat mit ihnen diskutiert ob er entweder schwul oder impotent ist *g*
jaaaah Sleeping Beauty
@ Sonja: :thanx: Ich hatte gehofft, dass die Flugzeugszenen etwas.. unterhaltsames sind weil 9 Stunden mit Lore in einem Flugzeug... das is hart
@ heli: Freut mich dass ich dich zum lachen gebracht hab :knuddel:
@ lizzzie: Deine FBs sind immer soooo knuffig *in die wange zwick*
Mein Grinsen is immer breiter geworden je weiter ich gelesen hab (aber nich weil du :doof: bist, sondern weil das soooo ein herrliches FB ist!)
Und wie schon gesagt, es freut mich wenn ich so schreib, dass euch das in Englisch weiterbringt, weil genau dazu is es da
So hab's ich auch gelernt (unter anderem
)
Ich liebe dich für dein absolut geniales, supermegaliebes FB :knuddel:
so und nun Ladies and Gentelmen:
Der neue Teil
Vorhang auf
~~~
His hands roamed her body, setting her on fire everywhere he touched, exploring her like for the first time. His kisses were hot, urgent, leaving her intoxicated, always longing for more. Her chest rose and fell faster as her breath began to quicken, when he stroked his hands down the side of her torso, resting on her hips. She tangled her hands in his hair, tightening her grip when he moved between her legs, placing feather light kisses on her stomach, past her hips, over her hipbone, over her thigh. His fingertips grazed her inner thighs, evoking a moan from her lips and causing a smile to form on his. But he wasnât going to fulfill her desire, he had had enough foreplay already. So he just pressed his lips to her center softly and oh so brief before he climbed back up. She ran her hands up and down his back, sending shivers down his spine then leaned up to whisper a quiet âI love you, Lukeâ into his ear. When she leaned back down however, the face of her lover transformed into one she had hoped to never see again, ever. Julian grinned down at her evilly and she felt the ties cut into her wrists and ankles painfully. She screamed as he slid into her, shaking her head violently from side to side, tears streaking her bruised face.
The other passengers jumped when they heard a woman yell out in pain and turned their heads. Lorelai twitched in her seat, breaking out into a cold sweat, screaming piercingly. The woman across the aisle jumped up, obviously shaken and placed a trembling hand on Lorelais shoulder, trying to calm her, but causing the opposite. Lorelai flinched away, continuing her screaming, yelling âNo! No!â over and over again, tears flowing out of her closed eyes. The passengers stood up and gathered around Lorelai, debating whether or not to wake her and exchanging shocked looks. They hadnât expected this to happen when they boarded the plane.
Lorelai had tangled her hands in her hair and pulled at it sharply, before running her hands down her face, scratching herself so hard the other people were afraid sheâs draw blood.